петък, 5 юни 2009 г.


05.06.09 - днешния ден мисля да го причисля към графа "незадоволителни". истината е, че нищо необичайно не се е случило, за да отредя на деня такава съдба, но. станах, пих кафе, пуснах PC-то, проверих си пощата, писах си с приятели и... тук започва трагедията - не направих нито едно от онези неща, които планувах да направя преди да си легна. каква е причината ли...не съм сигурна, че има такава. дали фактът, че си легнах в 6ч сутринта е повлиял...не мисля... и друг път съм гледала филми до ранни зори. може би напрежението, което ми се събра напоследък...пак не е това - далеч на по-голям стрес съм била подложена преди. и все пак днес не ми беше ден (както се казва). свежите идеи бягаха от мен, както сиренето би бягало от мишката (ако имаше крака). успокоявам се, че не съм единствената...че хората постоянно имат такива дни...но успокоението ми трае само няколко секунди (преди да се сетя за обещанията си и действителността). надявам се, че писането за ПОТЕНЦИАЛНИЯ читател ще ми помогне да си събера мислите, да се концентрирам...всъщност едва ли ще стане точно така. друго, за което се сещам е, че хората казват, че разходките помагат в такива моменти...е при мен те действат още по-зле... и все пак по-добре да забравя обещанията си (защото ако ги отложа за утре ще се почувствам още по-лошо). и така...мисля да си обещая, че утре няма да е ден, който да се числи в графата "незадоволителни"! каква ирония... все едно зависи от мен. едно е сигурно - 100% 06.06.09 ще е друг ден, не като днешния. въпросът е...по-добър или по-лош?!?!?!?!

1 коментар:

  1. За съжаление всеки има такива дни...и дано наистина следващият да е бил по-добър :)

    ОтговорИзтриване